Dzisiejsze czasy sprawiają, iż do coachów coraz częściej zgłaszają się osoby będące w stanie kryzysu emocjonalnego (ocenia się, że ponad 50% klientów chcących korzystać z coachingu, to klienci w kryzysie!!!)
Niestety, zdecydowana większość coachów (w tym także psychologów) nie jest przygotowana do pracy z takim klientem, traktując go jak typowego klienta gotowego do wejścia w proces coachingu.
Powoduje to nie tylko brak postępów w pracy, ale często zniechęcenie klientów wynikające z braku oczekiwanych rezultatów lub nawet pogorszenia stanu.
To wszystko sprawia, iż pojawia się coraz silniejsza potrzeba funkcjonowania na rynku coachów wyposażonych w wiedzę z zakresu psychologii kryzysu.
Szkolenie „Coaching kryzysowy” (Crisis Coaching Essentials) jest odpowiedzią na tą właśnie potrzebę.
15 — 17 czerwca 2015 r w Warszawie
Szczegółowe informacje o szkoleniu znajdziesz TUTAJ